FORGOT YOUR DETAILS?

Regulamin sklepu internetowego

Sklep internetowy sklep.borseauto.pl, działający pod adresem sklep.borseauto.pl, zwany dalej Sklepem, prowadzony jest przez:

BOROWSKI SERWIS – Marcin Borowski

Ul. Wiatraki 4

62-800 KALISZ

NIP: 618 199 42 42 REGON: 301511437

Tel 698 673 778,

zwany dalej Firmą.

§ 1 CENY I ASORTYMENT

Sklep prowadzi sprzedaż wysyłkową swoich towarów. Wszystkie ceny są podane w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto). Wszystkie towary dostępne w Sklepie pochodzą z legalnego źródła, są produktami oryginalnymi. Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w ofercie, w szczególności wycofywania produktów ze sprzedaży lub zmiany cen, a także organizowania i zakańczania promocji. W przypadku ewentualnej zmiany cen produktów, Sklep niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Klienta, który złożył zamówienie za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej Sklepu. W razie braku akceptacji nowej ceny zamówienie na określony produkt nie będzie realizowane. Cena towaru jest wiążąca w dniu zakupu i od chwili potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji nie ulega zmianie.

Na całkowity koszt zamówienia składa się cena zakupionych produktów oraz ustalany indywidualnie do każdego zamówienia koszt wysyłki.

§ 2 ZAMÓWIENIE

Zamówienia przyjmowane są przez Internet, 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Zamówienia są przetwarzane w dni robocze w godzinach 09:00-17:00. Warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji jest poprawne wypełnienie i wysłanie formularza zamówienia. Przyjęcie zamówienia do realizacji jest potwierdzane przez Sklep poprzez wiadomość e-mail lub, w przypadku wątpliwości, telefonicznie.

Warunkiem realizacji zamówienia jest dostępność towaru w magazynie lub u dostawców Firmy. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem, Klient informowany jest o tym fakcie w celu podjęcia decyzji o sposobie realizacji zamówienia (realizacja częsciowa, całkowite anulowanie zamówienia). W przypadku niedostępności towaru będącego jedyną pozycją w zamówieniu, Sklep zastrzega sobie prawo do jednostronnego anulowania zamówienia o czym Klient zostanie poinformowany drogą telefoniczną lub e-mailem.

Sklep zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia z ważnej przyczyny.

Zamówienie, którego nie uda się potwierdzić w ciągu 5 dni od jego złożenia nie będzie realizowane. Złożone zamówienie można zmienić lub anulować tylko w przypadku gdy przesyłka nie została jeszcze wysłana. Termin dostawy jest ustalany indywidualnie dla każdego zamówienia drogą telefoniczną lub e-mailową.

§ 3 WYSYŁKA I ZAPŁATA

Klient ma możliwość wyboru następujących sposobów dokonania płatności za zamówiony towar:

  1. przelew bankowy na konto Firmy,
  2. płatność przy odbiorze (przesyłka za pobraniem).

Sposób i koszt wysyłki ustalane są indywidualnie dla każdego zamówienia podczas potwierdzenia przyjęcia do realizacji.

§ 4 PARAGONY I FAKTURY

Do zakupu  dołączony jest paragon lub faktura VAT, jeśli Klient wyrazi taką wolę. W przypadku faktury VAT Klient jest zobowiązany do podania Sprzedawcy kompletnych danych niezbędnych do jej wystawienia.

§ 5 REALIZACJA ZAMÓWIENIA

Termin realizacji zamówienia w większości przypadków wynosi 1-2 dni robocze od momentu jego złożenia. W ciągu 1 dnia roboczego od momentu złożenia zamówienia Klient otrzyma informację, w jakim czasie zamówienie zostanie zrealizowane. Automatyczne przyjęcie zamówienia przez sklep internetowy nie jest równoznaczne z potwierdzeniem jego realizacji. Informację o terminie realizacji zamówienia oraz przewidywanej dacie dostawy otrzyma Klient za pośrednictwem e-maila lub telefonicznie. W związku z tym, że w niektórych przypadkach istnieje konieczność sprawdzenia dostępności produktu  u dostawców Firmy, czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu. W takich wypadkach Sklep poda Klientowi orientacyjny czas realizacji zamówienia.

Termin otrzymania towaru = czas realizacji zamówienia + przewidywany czas dostawy. Firma BOROWSKI SERWIS zastrzega iż nie odpowiada za opóźnienia w otrzymaniu towaru wynikające z działania firmy przewozowej, jednocześnie informuje, że w przypadku dostawy towaru za pośrednictwem wynajętego przez firmę BOROWSKI SERWIS przedsiębiorstwa kurierskiego, nasz sklep ponosi odpowiedzialność za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru podczas transportu.

§ 6 PAKOWANIE

Do wysyłki paczka jest odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniami.

§ 7 ZWROT TOWARU

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o ochronie praw konsumentów z towaru zakupionego w naszym sklepie Klient może zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Zwrot przyjmujemy tylko wtedy, gdy produkt nie był w jakikolwiek sposób naruszony lub eksploatowany. Sklep gwarantuje zwrot wartości produktu oraz kosztów dostarczenia towaru do Klienta najtańszą oferowaną przez Sklep metodą wysyłki. Pieniądze zostaną zwrócone Klientowi przekazem pocztowym lub przelewem na konto bankowe. Koszt opakowania i odesłania produktu ponosi Klient. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. Prosimy o dołączenie pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, formularz oświadczenia dostępny jest na stronie internetowej www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl

§ 8 GWARANCJA I REKLAMACJA

Wszystkie towary oferowane przez sklep.borseauto.pl  są produktami oryginalnymi, objętymi gwarancją. Podukty te przeznaczone są do montażu w warsztatach specjalistycznych. Warunkiem składania reklamacji jest posiadanie dokumentu zakupu danego towaru w naszym sklepie. Zawsze decydującą charakterystyką opisu towaru jest jego nazwa, symbol i inne oznaczenia.

Prawo do złożenia reklamacji przysługuje Klientowi w przypadkach:

a. stwierdzenia wad fabrycznych w dostarczonym towarze,

b. stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych powstałych w czasie transportu, przy czym reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności doręczyciela. Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić stan opakowania. W przypadku, gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia nie należy przyjmować przesyłki i w obecności doręczyciela sporządzić protokół szkody. Klient, po uiszczeniu opłaty, ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności doręczyciela, w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie dostawy. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z doręczycielem protokołu reklamacyjnego.

c. stwierdzenia niezgodności towaru dostarczonego do Klienta z zamówionym.

W przypadku towarów oferowanych w Sklepie, Klient ma do wyboru dwa sposoby reklamowania niezgodności zakupionego towaru z umową:

a. reklamacja bezpośrednio u sprzedawcy, jakim jest firma BOROWSKI SERWIS,

b. skorzystanie z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji, wówczas Sklep jest jedynie pośrednikiem przekazującym reklamację pomiędzy Klientem a podmiotem udzielającym gwarancji.

W celu zareklamowania towaru prosimy odesłać go na adres siedziby firmy BOROWSKI SERWIS wraz z dowodem zakupu oraz krótką informacją o uszkodzeniu. Po uwzględnieniu reklamacji Sklep zwróci Klientowi koszty przesyłki.

Gwarancja i rękojmia obejmują jedynie wady materiałowe i produkcyjne, nie obejmują one natomiast uszkodzeń produktu powstałych wskutek niewłaściwego montażu, wypadku, normalnego zużycia eksploatacyjnego oraz przedwczesnego zużycia powstałego wskutek niewłaściwego stanu innych elementów eksploatacyjnych pojazdu mających wpływ na funkcjonowanie zakupionych w Sklepie produktów.

Roszczenia z tytułu gwarancji i rękojmi dotyczą samego towaru, nie obejmują dodatkowych kosztów takich jak transport, montaż i demontaż elementów czy badania diagnostyczne.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Klient. Reklamacje są rozpatrywane do 14 dni od momentu dostarczenia reklamowanego towaru do Sklepu.

§ 9 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Klient, kupujący w sklep.borseauto.pl wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu realizacji zamówień przez operatora sklepu. Operator sklepu informuje, że zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, a ponadto każdemu przysługuje prawo wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania.

§ 10. NEWSLETTER, KOMENTARZE

Klient ma możliwość wyrażenia woli otrzymywania informacji w postaci Newslettera Sklepu Internetowego na podany przez siebie adres e-mail. Klient jednocześnie zapewnia, iż jest upoważniony do dysponowania adresem e-mail, na który ma być przesyłana informacja. W każdym czasie  Klient jest uprawniony do rezygnacji z Newslettera Sklepu Internetowego.

§ 11 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Niniejszy regulamin wchodzi z dniem 08.10.2013 i obowiązuje przez cały okres działalności sklepu. Sprzedawca zastrzega możliwość zmian w regulaminie.

Cennik oraz informacje zawarte na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie odzwierciedlenie oferty producenta. W związku z powyższym Sklep nie gwarantuje pełnej dostępności produktów zawartych w powyższym cenniku. Klient, składając zamówienie za pośrednictwem mechanizmów dostępnych na stronie internetowej Sklepu, składa ofertę kupna towaru na warunkach podanych w opisie produktu.

Sklep nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w związku z niemożnością użytkowania witryny Sklepu Internetowego przez Klienta oraz za szkody powstałe w związku z niewłaściwym działaniem, błędami, zakłóceniami, opóźnieniami przekazu, wirusem komputerowym, awarią linii lub sprzętu, czy niewłaściwym działaniem poczty elektronicznej u Klienta.

Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje, itd.) nie mogą być podstawą reklamacji i zwrotu zakupionego towaru w Sklepie Internetowym.

Sprawy nieujęte w niniejszym regulaminie regulowane są przepisami kodeksu cywilnego, ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego i ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

Za wszelkie skutki wynikłe z niewłaściwego lub niezgodnego z Regulaminem dokonania zamówienia przez Klienta, błędnych danych wskazanych w formularzu rejestracyjnym, błędnego adresu, całkowitą odpowiedzialność ponosi Klient.

Regulamin powyższy określa zasady dokonywania zakupów w sklepie sklep.borseauto.pl. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

—————————

Dane osobowe Klientów sklepu sklep.borseauto.pl chronione są zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z 29.08.1997 r (Dz. U. Nr 133, poz. 883) oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204).

Przekazywane przez Państwa dane przetwarzamy w celu realizacji złożonego zmówienia, a także w celach informacyjnych – powiadamiania Państw o promocjach i nowościach i pod żadnym pozorem nie są ujawniane podmiotom zewnętrznym.

Każdy Klient zarejestrowany w sklepie ma prawo do wglądu do swoich danych i poprawiania.

TOP